Ostoskori on tyhjä.

Tuotevertailussa ei ole tuotteita.


Ostaminen ja tilaaminen

Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat Asiakkaat, joilla on toimiva sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Asiointi ja asiakaspalvelu tapahtuvat suomen kielellä. Tilauksen minimiraja on 15 euroa.

Toimitamme tilauksia koko Suomeen Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Hintoihin lisätään tilaustavan mukaiset toimituskulut.

Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta rekisteröityminen helpottaa verkkokauppaohjelman tiettyjen ominaisuuksien hyödyntämistä.
Verkkokaupan tuotteet ovat varastossa toimitusvalmiina olevaa tavaraa, ellei erikseen toisin mainita. Tosin jokin tuote voi tilapäisesti hetkellisesti myyty loppuun ja se toimitetaan heti uuden erän saavuttua.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa. Verkkokaupan hintoihin lisätään toimituskulut.

Tuotteiden hinnat ovat esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä ja ovat voimassa ainoastaan verkkokaupassa. Veloitamme aina tilaushetkellä verkkokaupassa näkyvillä olevan hinnan. Hintoihin sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Faunattaren tavoite on, että verkkokaupassa esitettävät hintatiedot ja tuotteiden saatavuustiedot ovat ajantasaisia ja oikeita, mutta Faunatar ei takaa tietojen virheettömyyttä tai tuotteiden saatavuutta eikä vastaa niistä. Jos verkkokaupassa esitetty hinta on ollut selvästi virheellinen, Faunatar pidättää oikeuden purkaa sopimus. Hinta on ollut selvästi virheellinen ainakin silloin, kun se poikkeaa merkittävästi vastaavan kaltaisen tuotteen tavanomaisesta hintatasosta tai kun asiakkaan olisi muutoin pitänyt ymmärtää hinnan virheellisyys.

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Verkkopankkimaksulla:
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Toimitusaika:

Normaali toimitusaika on 2-7 arkipäivää. Ruuhka-aikoina (esim. joulun alla) lähetys saattaa viipyä matkalla pidempään. Poikkeuksen saattaa aiheuttaa myös usean arkipyhän sattuminen molemmin puolin viikonloppua. Tilauksen myöhästyessä olemme välittömästi asiakkaaseen yhteydessä viivytyksestä. Mikäli jokin tuotteen saatavuus on katkennut pidemmäksi aikaa, hyvitämme asiakkaalle tuotteen täysimääräisesti, jos emme ole kyenneet toimittamaan sitä 30 päivän kuluessa tilauksesta.

 

Toimitustavat

Nouto Postin pakettiautomaatista 4,90 € tai ilman toimituskuluja, jos tilauksen arvo on vähintään 49 €.

(Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin saapuneesta lähetyksestä.Katso lähin automaatti.) Pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta.

Nouto lähimmästä Postin toimipisteestä 4,90 € tai ilman toimituskuluja, jos tilauksen arvo on vähintään 49 € .

(Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä Postin toimipisteestä. Katso lähin noutopisteesi. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

Postin kotiinkuljetus 7,90 €  tai ilman toimituskuluja, jos tilauksen arvo on vähintään 99 €.

(Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan.)

 

Jos Asiakas ei nouda toimitettua tuotetta toimituspaikasta määräajassa eikä nimenomaisesti ilmoita tuotteen peruuttamisesta 14 päivän kuluessa siitä, kun Asiakas on saanut ilmoituksen siitä, että tuote on noudettavissa, Asiakkaan katsotaan peruuttaneen tuotteen tilauksen. Faunattarella on tällöin oikeus periä Asiakkaalta korvaus tuotteen toimittamisesta aiheutuneista kuluista (edellä yksilöidyt Postin toimitustavat). Faunatar on oikeutettu kuittaamaan kyseisen korvauksen suoraan siitä maksusuorituksesta, joka Asiakkaalle on tuotteen peruuttamisen johdosta palautettava. 


Palautukset

Tuotteilla on kuluttajakaupassa 14 päivän palautusoikeus. Palautuksen yhteydessä asiakkaalta peritään palautuksen toimitus- ja käsittelykuluja 4.90 €. (Poikkeuksena keräilyvirheet ja tilanne, jossa palautettava tuote viallinen. Tuolloin toimitus- ja käsittelykulua ei peritä). Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen. Ruoka-, shampoo yms päivittäistavaran luontoista tavaraa sisältävien pakkausten on palautettaessa oltava avaamattomia. Jos tuote ei ole jälleenmyyntikelpoinen, Faunattarella on oikeus vähentää tuotteen palautushinnasta tuotteen arvon alentumista vastaava korvaus. Mikäli Tilaaja haluaa peruuttaa tilauksen ja se on jo ehditty toimittaa, peruuttamistapauksissa Tilaaja on velvollinen korvaamaan toimituksen lähetyskulut.

Faunattaren verkkokaupan taustalla toimii useampi Faunatar-yritys. Ne ovat Eläinsoppi-Animalshop Oy, Lemmikkieläinliike Tarantella Oy ja Veroma Oy. Tästä johtuen, mikäli haluat peruuttaa tilauksen tai palauttaa lähetyksen varmista lähetyksen mukana tulleesta palautusohjeesta, että palautat sen oikealle yritykselle. Jos et löydä ohjetta, ota  yhteys sähköpostilla verkkokauppa@faunatar.fi tai vaihtoehtoisesti puhelimella asiakaspalveluumme p. 040-1451399 arkisin klo 9-12.00 niin saat toimintaohjeet ja varmistuksen että palautuksesi/peruutuksesi menee oikealle yritykselle.

>>Palautusohje

>>Palautuslomake

 

Rekisteröityminen

Verkkokaupasta ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta rekisteröityminen helpottaa ja nopeuttaa tilaamista ja tilausten käsittelyä.
Rekisteröityneenä kanta-asiakkaana on mahdollista mm tarkastella aiemmin tehtyjä tilauksia.
Rekisteröityminen on maksutonta, helppoa ja yksinkertaista.
Huom. rekisteröityneiden kanta-asiakkaiden tietoja ei luovuteta kenellekään.

Rekisteriselosteeseen voit tutustua täällä.

 

Faunatar-ketjulla on oma kanta-asiakasjärjestelmä Faunatar-Klubi. Kun rekisteröidyt verkkokauppaan, liityt myös Faunatar-ketjun Faunatar-klubiin, johon voit tutustua tarkemmin täällä. Faunatar-klubin pääperiaate on, että on jakso, jona aikana Faunatar-liikkeissä tai verkkokaupassa tehdyt ostot kartuttavat klubipisteitä ja nämä pisteet antavat Sinulle lisäalennuksia seuraavan jakson valituista tarjoustuotteista. Klubitarjoukset ovat voimassa myös verkkokaupassa. Tästäkin syystä rekisteröityminen kannattaa aina. Myymälässä ja verkkokaupassa tehdyt ostot voidaan yhdistää klubin pistelaskussa seuraavin tavoin:

 

1. Sinulla on jo Faunatar-liikkeestä aiemmin hankittu klubijäsenyys(kanta-asiakkuus):

Tuolloin rekisteröidy verkkokauppaan ja anna sama sähköpostiosoite, jonka olet jo aiemmin ilmoittanut liittyessäsi Faunattaren kanta-asiakkaaksi. (sama osoite, johon saat Faunattaresta uutiskirjeitä). Tämän jälkeen asioi myymälöissä kuten aiemmin ja kirjaudu verkkokauppaan kyseisellä sähköpostiosoitteella niin pistelaskun pohjana olevat ostot yhdistyvät.

2. Sinulla ei ole aiempaa Faunattaren klubijäsenyyttä:

Tuolloin rekisteröidy ohjeiden mukaan verkkokauppaan. Tämän tehtyäsi verkkokauppaostoksesi alkavat kerryttää pisteitäsi samaten. Jos haluat liittää myymäläostoksesi samaan jäsenyyteen, niin seuraavan kerran kun menet Faunatar-myymälään, kerro rekisteröitymisestäsi kassalla, niin he löytävät verkkokaupparekisteröitymisesi nimesi ja sähköpostiosoitteesi perusteella ja antavat Sinulle Faunatar-klubin jäsenkortin, jota voit käyttää jatkossa aina kun asioit myymälöissä. Jatkossa siis käytä ko. sähköpostiosoitetta kirjautuessasi verkkokauppaan ja näytä klubikortti asioidessasi myymälässä niin pistelaskun pohjana olevat ostot yhdistyvät.

 3. Jos et asioi Faunatar-myymälässä, riittää, että rekisteröidyt verkkokauppaan ja kirjaudut jatkossa aina samalla sähköpostiosoitteella niin verkkokauppaostoksesi kerryttävät pisteitä, joilla saat alennuksia tietyn jakson aikana olevista Klubitarjoustuotteista.

 

Kun Faunattarella on klubitarjouksia, ne ovat voimassa myös verkkokaupassa, näet omat klubihintasi tarjoustuotteista kirjauduttuasi verkkokauppaan seuraavasta päivästä lähtien, kun olet liittynyt/rekisteröitynyt Faunatar-klubiin.